GT Aggressor este o bicicleta usoara si prietenoasa cu terenul accidentat, perfecta pentru utilizarea zilnica.
Aluminiu 6061 design triple triangle, cu elemente de dirijare a cablurilor externe imbunatatite, gat furca 1 1/8", distanta spate 135mm, posibilitate inlocuire ureche cadru
An | 2022 |
Stare produs | nou |
Gen | unisex |
Material cadru | aluminiu |
Număr pinioane | 7 |
Număr foi | 3 |
Tip frânare | disc |
Tehnologie frânare | mecanic |
Mărime rotor față | 160 mm |
Mărime rotor spate | 160 mm |
Diametru tijă șa | 27.2 |
Dropper post | nu |
Tubeless ready | nu |
Cadru | GT 6061 T6 Aluminum Frame, Triple Triangle w/ Floating Seat Stays, Forged Drop-outs w/ Disc Brake Mounts, Zero Stack 1 1/8" Head Tube, 27.5/29" Wheels |
Furcă | SR Suntour M3030, 75mm, Coil |
Șoc spate | N/A |
Angrenaj | Prowheel Alloy, 42/34/24 |
Chainguide | N/A |
Butuc pedalier | Cartridge, Square Taper |
Casetă pinioane | Sunrace, 14-34, 7-speed |
Schimbător față | microSHIFT FD-M20M |
Schimbător spate | microSHIFT RD-M26C |
Manete schimbătoare | microSHIFT TS38, 3x7 |
Frâne | Mech Disc, 160/160mm Rotors, Mech Disc, 160/160mm Rotors |
Jante | WTB SX19, 32h |
Butuci | (F) Alloy Disc, QR; (R) Sealed Alloy Disc, QR |
Spițe | Stainless Steel, 14g |
Anvelope | WTB Ranger Comp, 27.5/29 x 2.25", DNA Compound |
Lanț | KMC Z7, 7-speed |
Ghidon | GT All Terra Alloy Riser, 25mm Rise, 8° Sweep, 6° Rise, 720mm Width |
Manșoane | GT Statement |
Pipă | GT All Terra, 6061 Alloy, 31.8, 8° |
Cuvete | Semi Integrated Sealed cartridge |
Șa | GT MTB |
Tijă șa | GT All Terra Two Bolt Alloy |
Pedale | GT Slim Line Flat Pedal |
![]() | Gary Turner este cel care pune baza companiei în anii 70, producând inițial BMX-uri pentru o piață în continuă creștere. Deși Gary este un foarte bun constructor de cadre, are nevoie de o persoană abilitată în marketing și astfel se asociază cu Richard Long. Urmează o perioadă în care GT investește foarte mult în partea de racing, urmând ca în 1987 să se lanseze pe piața bicicletelor de munte. Demersul de a investi în competiții continuă, iar astfel în echipa celor de la GT ajung nume mari, precum Juli Furtado sau Steve Peat. În 1988 GT lansează design-ul ce avea să-i aducă un plus de imagine până în ziua de astăzi: triple triangle, o construcție compusă din intersectarea seat stay-urilor, seat tube-ului și a top tube-ului, cadrul devenind astfel mai rigid torsional. Cel mai cunoscut model al producătorului, Zaskar, este lansat în 1990, iar cel mai cunoscut rider al anilor 90, Hans Rey, se alătură echipei în 1991. Tot în anii 90 apare și primul full-suspension, RST (Rocker Tunded Suspension), iar în 1997 GT lansează primul său model de downhill, faimosul Lobo. Astfel, Steve Peat câștigă în 1998 prima sa competiție de downhill pe un GT. |