Mărește

Fury Expert

16 970,00 lei

Mai multe detalii

From the world cup racer to the bike park ripper the all new Fury is tunable for any type of gravity rider.

Fișa tehnică

An2020
GenM
Cod de culoareGUN
Mărime roți27.5
CadruFury Carbon Frame LTS Downhill Design 190mm Travel (29”) | 200mm Travel (27.5”) BSA 83mm 1.5” Headtube Boost 12x148 Thru Axle 225x75mm Trunnion Shock Mount ISCG05
FurcăX-Fusion RV1 200mm 20x110mm thru-axle adjustable rebound & compression
Șoc spateX-Fusion Vector Coil R 225x75 Metric Trunnion w/ Adjustable Rebound
AngrenajRace Face Chester 165mm 36T e-thirteen LG1+ Chainguide
Butuc pedalierRace Face BSA
Casetă pinioaneSunrace 11-28 10-Speed
Schimbător spateShimano Zee Shadow Plus Direct Mount 10-speed
Manete schimbătoareShimano Zee 10-speed
FrâneTRP Slate T4 hydro disc 203/203mm rotors
Manete frâneTRP Slate T4
JanteAlex MD-30 Double Wall 32H
GhidonSPANK Spoon 785 20mm Rise 31.8mm Clamp
ManșoaneGT Statement2 Double Lock-on Grips
PipăDirect Mount AL6061-T6 CNC 35mm Length
CuveteIntegrated FSA sealed bearing
Tijă șaAll Terra 2-bolt 31.6mm
ExtraDowntube Protector Custom e.thirteen Chainguide

Despre producător

Gary Turner este cel care pune baza companiei în anii 70, producând inițial BMX-uri pentru o piață în continuă creștere. Deși Gary este un foarte bun constructor de cadre, are nevoie de o persoană abilitată în marketing și astfel se asociază cu Richard Long. Urmează o perioadă în care GT investește foarte mult în partea de racing, urmând ca în 1987 să se lanseze pe piața bicicletelor de munte. Demersul de a investi în competiții continuă, iar astfel în echipa celor de la GT ajung nume mari, precum Juli Furtado sau Steve Peat.

În 1988 GT lansează design-ul ce avea să-i aducă un plus de imagine până în ziua de astăzi: triple triangle, o construcție compusă din intersectarea seat stay-urilor, seat tube-ului și a top tube-ului, cadrul devenind astfel mai rigid torsional. Cel mai cunoscut model al producătorului, Zaskar, este lansat în 1990, iar cel mai cunoscut rider al anilor 90, Hans Rey, se alătură echipei în 1991.

Tot în anii 90 apare și primul full-suspension, RST (Rocker Tunded Suspension), iar în 1997 GT lansează primul său model de downhill, faimosul Lobo. Astfel, Steve Peat câștigă în 1998 prima sa competiție de downhill pe un GT.

1 alte produse din aceeași categorie: