Nou Mărește

Fury Pro

24 245,00 lei

Mai multe detalii

From the world cup racer to the bike park ripper the all new Fury is tunable for any type of gravity rider.

Fișa tehnică

An2020
GenM
Cod de culoareJDE
Mărime roți27.5
CadruFury Carbon Frame LTS Downhill Design 190mm Travel (29”) | 200mm Travel (27.5”) BSA 83mm 1.5” Headtube Boost 12x148 Thru Axle 225x75mm Trunnion Shock Mount ISCG05
FurcăRockShox BoXXer Select Charger RC 29 190/200mm adjustable rebound and compression BOOST 20x110mm Maxle Stealth
Șoc spateRock Shox Super Deluxe Coil Ultimate DH 225x75 Metric Trunnion
AngrenajTruvativ Descendent 6K Dub 32t 170mm (S-L) 175mm (XL)
Butuc pedalierSRAM GXP
Casetă pinioaneSRAM PG 720 11-25 7-speed DH
Schimbător spateSRAM GX DH Mid Cage
Manete schimbătoareSRAM GX DH Trigger 7-speed
FrâneSRAM Code R hydro disc 200/200mm Centerline rotors
Manete frâneSRAM Code R
JanteDT Swiss E 512 32h
SpițeDT Swiss Alpine II Black
LanțSRAM PC-1110 11-speed
GhidonSPANK Spoon 785 20mm Rise 31.8mm Clamp
ManșoaneGT Statement2 Double Lock-on Grips
PipăSPANK Spike 25/30 DM Stem 31.8mm Clamp
CuveteIntegrated FSA sealed bearing
Tijă șaSPANK 2-bolt 31.6mm
ExtraDowntube Protector Custom e.thirteen Chainguide

Despre producător

Gary Turner este cel care pune baza companiei în anii 70, producând inițial BMX-uri pentru o piață în continuă creștere. Deși Gary este un foarte bun constructor de cadre, are nevoie de o persoană abilitată în marketing și astfel se asociază cu Richard Long. Urmează o perioadă în care GT investește foarte mult în partea de racing, urmând ca în 1987 să se lanseze pe piața bicicletelor de munte. Demersul de a investi în competiții continuă, iar astfel în echipa celor de la GT ajung nume mari, precum Juli Furtado sau Steve Peat.

În 1988 GT lansează design-ul ce avea să-i aducă un plus de imagine până în ziua de astăzi: triple triangle, o construcție compusă din intersectarea seat stay-urilor, seat tube-ului și a top tube-ului, cadrul devenind astfel mai rigid torsional. Cel mai cunoscut model al producătorului, Zaskar, este lansat în 1990, iar cel mai cunoscut rider al anilor 90, Hans Rey, se alătură echipei în 1991.

Tot în anii 90 apare și primul full-suspension, RST (Rocker Tunded Suspension), iar în 1997 GT lansează primul său model de downhill, faimosul Lobo. Astfel, Steve Peat câștigă în 1998 prima sa competiție de downhill pe un GT.

1 alte produse din aceeași categorie: