O platformă modernă bazată pe 25 de ani de experiență pe poteci și podiumuri.
An | 2018 |
Stare produs | nou |
Gen | barbati |
Cod de culoare | BLK |
Mărime roți | 29 |
Greutate produs | 11.60 Kg |
Material cadru | carbon |
Număr pinioane | 11 |
Număr foi | 1 |
Tip frânare | disc |
Tehnologie frânare | hidraulic |
Mărime rotor față | 160 mm |
Mărime rotor spate | 160 mm |
Diametru tijă șa | 31.6 |
Cadru | F.O.C.™ Carbon Frame, Triple Triangle™ Frame Construction, F.O.C. BB92 Shell, 12x148mm Thru Axle Dropouts, and 1 1/8" to 1 1/2" Tapered Head Tube, w/ 29 Specific Geometry, Boost 148 rear spacing, D12 Internal routing |
Furcă | NEW Rockshox Sid RL, 100mm Travel, Tapered Steerer, Boost 15x110 Maxle Ultimate, OneLoc Remote Lock-Out Lever |
Angrenaj | New FSA V-Drive MegaExo, Direct Mount 34t, 24mm Spindle |
Butuc pedalier | FSA PF92 BB |
Casetă pinioane | Sunrace CS-MS8, 11-46T, 11-Speed |
Schimbător spate | Shimano Deore XT Shadow Plus, RD-M8000-DGS |
Manete schimbătoare | Shimano SLX, SL-M7000, Rapid Fire Spec |
Frâne | (F) Shimano Deore, BR-MT500 Hydraulic, w/160mm Centerlock Rotor SMRT10, iSpecII compatible, (R) Shimano Deore, BR-MT500 Hydraulic, w/160mm Centerlock Rotor SMRT10, iSpecII compatible |
Jante | WTB STP i19 double wall TCS Tubeless compatible alloy rim, 32 hole, Tubeless Tape Installed |
Butuci | (F) All Terra Alloy Sealed Bearing Centerlock Disc, 15x110mm Thru Axle, (R) All Terra Alloy Sealed Bearing Centerlock Disc, 12x148 Thru Axle |
Spițe | 14/15G Double Butted Stainless |
Anvelope | Schwalbe Racing Ralph, Performance, Folding, Tubeless Ready, 29x2.25" (F/R) |
Lanț | KMC X11-1 |
Ghidon | New All Terra Flat Bar, Double Butted, 740mm Width, 31.8mm Clamp |
Manșoane | GT Statement |
Pipă | All Terra 1-1/8" Threadless, 3D Forged, 4-bolt w/ CNC face plate, 7° Rise, 31.8mm Clamp |
Cuvete | FSA No.42E ACB, Integrated, 1.5" Lower, 1-1/8" Upper |
Șa | WTB Silverado Race |
Tijă șa | All Terra Alloy Micro-Adjust, 31.6mm |
![]() | Gary Turner este cel care pune baza companiei în anii 70, producând inițial BMX-uri pentru o piață în continuă creștere. Deși Gary este un foarte bun constructor de cadre, are nevoie de o persoană abilitată în marketing și astfel se asociază cu Richard Long. Urmează o perioadă în care GT investește foarte mult în partea de racing, urmând ca în 1987 să se lanseze pe piața bicicletelor de munte. Demersul de a investi în competiții continuă, iar astfel în echipa celor de la GT ajung nume mari, precum Juli Furtado sau Steve Peat. În 1988 GT lansează design-ul ce avea să-i aducă un plus de imagine până în ziua de astăzi: triple triangle, o construcție compusă din intersectarea seat stay-urilor, seat tube-ului și a top tube-ului, cadrul devenind astfel mai rigid torsional. Cel mai cunoscut model al producătorului, Zaskar, este lansat în 1990, iar cel mai cunoscut rider al anilor 90, Hans Rey, se alătură echipei în 1991. Tot în anii 90 apare și primul full-suspension, RST (Rocker Tunded Suspension), iar în 1997 GT lansează primul său model de downhill, faimosul Lobo. Astfel, Steve Peat câștigă în 1998 prima sa competiție de downhill pe un GT. |