Bicicleta GT Fury Team 2018

31 615,00 lei

Mai multe detalii

De la multiple titluri de World Cup pe trasee celebre de coborâre, la victorii în Rampage....Da! Este atât de bun!

Fișa tehnică

An2018
Stare produsnou
Genbarbati
Cod de culoarePOL
Mărime roți27.5
Greutate produs16.4 kg
Material cadrualuminiu
Număr pinioane10
Număr foi1
Tip frânaredisc
Tehnologie frânarehidraulic
Mărime rotor față203 mm
Mărime rotor spate203 mm
Diametru tijă șa31.6
CadruCOR Downhill Design, 6069-T6 Alloy 27.5 Frame, 210mm Travel Independent Drivetrain® Suspension System w/Forged Linkage, Pivots, 1.5" Head Tube, and 12 x 150mm Thru Axle Dropouts
FurcăFox Racing Shox Factory 40 Float, 203mm Travel, 20x110mm Thru Axle, w/ Adjustable High Speed/Low Speed Compression & Rebound
Șoc spateFox Racing Shox Factory Float X2, 9.5"x3", Air, Adjustable High Speed/Low Speed Compression, High Speed/Low Speed Rebound
AngrenajShimano Saint, FC-M825, 165mm, w/ 36T Ring
Butuc pedalierShimano Saint, 83mm
Casetă pinioaneShimano CS-5700, 10-Speed, 11-25T
Schimbător spateShimano Saint Shadow Plus, RD-M820, Direct Mount
Manete schimbătoareShimano Saint, SL-M820, Rapid Fire, Right Side Only
Frâne(F) Shimano Saint, BR-M820, w/ Metallic Pad, Fins, & SM-RT99 Centerlock 203mm IceTech Rotor, (R) Shimano Saint, BR-M820, w/ Metallic Pad, Fins, & SM-RT99 Centerlock 203mm IceTech Rotor
JanteStan's NoTubes Flow MK3, 32H
Butuci(F) Shimano Saint, HB-M820, Centerlock Disc, 20x110mm Thru Axle, (R) Shimano Saint, FH-M825, Centerlock Disc, 12x150mm Thru Axle
SpițeDT Swiss Competition, 2.0/1.8 Stainless
AnvelopeSchwalbe Magic Mary Downhill 27.5x2.35" (F/R)
LanțShimano CN-HG95
GhidonRaceFace Atlas, 785mm Width, 1.5" Rise, 31.8 Clamp
ManșoaneGT Statement Double Lock-on Grips
PipăRaceFace Atlas Direct Mount, 30/50mm Length
CuveteFSA Orbit Z 1.5R, 1.5" to 1-1/8" Reducer, Alloy Cups w/ Sealed Bearings
ȘaWTB Silverado Team, Cromoly Rail
Tijă șaRaceFace Turbine, 31.6x400mm

Despre producător

Gary Turner este cel care pune baza companiei în anii 70, producând inițial BMX-uri pentru o piață în continuă creștere. Deși Gary este un foarte bun constructor de cadre, are nevoie de o persoană abilitată în marketing și astfel se asociază cu Richard Long. Urmează o perioadă în care GT investește foarte mult în partea de racing, urmând ca în 1987 să se lanseze pe piața bicicletelor de munte. Demersul de a investi în competiții continuă, iar astfel în echipa celor de la GT ajung nume mari, precum Juli Furtado sau Steve Peat.

În 1988 GT lansează design-ul ce avea să-i aducă un plus de imagine până în ziua de astăzi: triple triangle, o construcție compusă din intersectarea seat stay-urilor, seat tube-ului și a top tube-ului, cadrul devenind astfel mai rigid torsional. Cel mai cunoscut model al producătorului, Zaskar, este lansat în 1990, iar cel mai cunoscut rider al anilor 90, Hans Rey, se alătură echipei în 1991.

Tot în anii 90 apare și primul full-suspension, RST (Rocker Tunded Suspension), iar în 1997 GT lansează primul său model de downhill, faimosul Lobo. Astfel, Steve Peat câștigă în 1998 prima sa competiție de downhill pe un GT.

30 alte produse din aceeași categorie: